ძებნა
Filters
Close

სსტ ისო/იეკ ტს 20000-11:2021/2022 - საინფორმაციო ტექნოლოგია - სერვისის მენეჯმენტი - ნაწილი 11: სახელმძღვანელო ISO/IEC 20000-1 და სერვისის მენეჯმენტის ჩარჩოებს შორის ურთიერთობის შესახებ: ITIL®

მიმღები: ISO
სპეციფიკაცია
ორგანიზაცია ISO
ენა EN
საერთაშორისო კლასიფიკატორი 03 სოციოლოგია. მომსახურება. ფირმების ორგანიზება და მათი მართვა. ადმინისტრაცია. ტრანსპორტი >> 03.080 მომსახურება. * ტრანსპორტი, იხ. 03. 220. * საფოსტო მომსახურება, იხ. 03. 240 >> 03.080.99 სხვა მომსახურება ;35 ინფორმაციული ტექნოლოგიები. საოფისე მოწყობილობები >> 35.020 ინფორმაციული ტექნოლოგიები (IT) ზოგადად. * ინფორმაციულ-ტექნოლოგიური მოწყობილობების ზოგადი ასპექტების ჩათვლით >>
სტატუსი მიღებულია/რეგისტრირებულია - 07/07/2022
სსტ ისო/იეკ ტს 20000-11:2021/2022 - საინფორმაციო ტექნოლოგია - სერვისის მენეჯმენტი - ნაწილი 11: სახელმძღვანელო ISO/IEC 20000-1 და სერვისის მენეჯმენტის ჩარჩოებს შორის ურთიერთობის შესახებ: ITIL®
85,00 ₾
სპეციფიკაცია
ორგანიზაცია ISO
ენა EN
საერთაშორისო კლასიფიკატორი 03 სოციოლოგია. მომსახურება. ფირმების ორგანიზება და მათი მართვა. ადმინისტრაცია. ტრანსპორტი >> 03.080 მომსახურება. * ტრანსპორტი, იხ. 03. 220. * საფოსტო მომსახურება, იხ. 03. 240 >> 03.080.99 სხვა მომსახურება ;35 ინფორმაციული ტექნოლოგიები. საოფისე მოწყობილობები >> 35.020 ინფორმაციული ტექნოლოგიები (IT) ზოგადად. * ინფორმაციულ-ტექნოლოგიური მოწყობილობების ზოგადი ასპექტების ჩათვლით >>
სტატუსი მიღებულია/რეგისტრირებულია - 07/07/2022